Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2015 | Editorial

Addendum to the Special Issue Entitled Genetic Influences on Peer and Family Relationships Across Development

Auteur: Roger J. R. Levesque

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 8/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

This August issue begins with a follow-up on July’s special issue. The July special issue, entitled “Genetic Influences on Peer and Family Relationships across Development,” was co-edited by Lisabeth F. DiLalla and Paula Y. Mullineaux. Both focus on the role of genetic influences on adolescent and child development. Their expertise is what led them to develop the outstanding special issue published in July. Regrettably, the lead co-editor’s own contribution to the special issue was inadvertently excluded. …
Metagegevens
Titel
Addendum to the Special Issue Entitled Genetic Influences on Peer and Family Relationships Across Development
Auteur
Roger J. R. Levesque
Publicatiedatum
01-08-2015
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 8/2015
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-015-0322-0