Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2009 | Book Review

Bernard Rimland: Dyslogic Syndrome

Philadelphia: Jessica Kennedy Publishers, 2008, 181 pp, ISBN 978-1-84310-877-1. $24.95 (hardback)

Auteur: Jarrett Barnhill

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 9/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

This book introduces the reader to the “Dyslogic syndrome”. The author, Bernard Rimland, uses this term to include a heterogeneous group of children with nonspecific problems in brain development. Such brain dysfunction results in disturbances of cognition, executive functions, sensory processing and behavior. Included in this grouping are children with ADHD, Learning disabilities, mood disorders, disruptive-externalizing, aggressive-violent behaviors and the spectrum of autistic and other developmental disorders. …
Metagegevens
Titel
Bernard Rimland: Dyslogic Syndrome
Philadelphia: Jessica Kennedy Publishers, 2008, 181 pp, ISBN 978-1-84310-877-1. $24.95 (hardback)
Auteur
Jarrett Barnhill
Publicatiedatum
01-09-2009
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 9/2009
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-009-0762-z