Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2023 | Artikel

(Vroeg)signalering van kindermishandeling

Blijvende aandacht nodig

Auteur: Edith Geurts

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Management | Uitgave 5/2023

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Pedagogisch medewerkers zien de kinderen op hun groep in verschillende settingen (alleen, samen, in interactie met volwassenen, bij het spelen, eten, verzorgen) en hebben meestal ook contact met de ouders. Toch voelen zij zich vaak onzeker en handelingsverlegen als zij vermoeden dat het thuis bij een kind niet goed gaat. Vijf tips voor jou als manager om (het signaleren van) kindermishandeling op de agenda te zetten en te houden. Daarmee kunnen jouw medewerkers zorgvuldiger en doortastend handelen bij signalen. …
Metagegevens
Titel
(Vroeg)signalering van kindermishandeling
Blijvende aandacht nodig
Auteur
Edith Geurts
Publicatiedatum
01-10-2023
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Management / Uitgave 5/2023
Print ISSN: 3050-6646
Elektronisch ISSN: 3050-8320
DOI
https://doi.org/10.1007/s41190-023-1728-7