Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2006 | Tussendoor

Chatmaatjes in je spreekkamer

Auteur: Carolien Gevers

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Soms maak je als therapeut van dichtbij het ontstaan mee van een tot dan toe ongekend probleem. Deze ervaring had ik tijdens een behandeling van Anja, een twaalfjarig meisje. Ik behandelde haar voor haar prikkelbare stemming. Anja was enig kind, een heftig grietje, intelligent en eigengereid. In de therapie leerde ze haar gevoelens van onlust onder woorden brengen en ruzies te voorkomen. Anja maakte snel vorderingen in de behandeling. Totdat haar moeder me op een gegeven moment belde om te vertellen dat ze had ontdekt dat haar dochter soms haar armen bekraste. Daar ga je met je mooie ‘anders boos worden’-techniekjes, schoot het door me heen, stom dat ik daar niet beter op gelet heb.
Metagegevens
Titel
Chatmaatjes in je spreekkamer
Auteur
Carolien Gevers
Publicatiedatum
01-09-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2006
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059597