Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Child Psychiatry & Human Development

Uitgave 6/2018

Inhoudsopgave (15 Artikelen)

Quality and Correlates of Peer Relationships in Youths with Chronic Pain

  • Original Article

Valérie La Buissonnière-Ariza, Dennis Hart, Sophie C. Schneider, Nicole M. McBride, Sandra L. Cepeda, Brandon Haney, Sara Tauriello, Shannon Glenn, Danielle Ung, Peter Huszar, Lisa Tetreault, Erin Petti, S. Parrish Winesett, Eric A. Storch

Do Youth with Separation Anxiety Disorder Differ in Anxiety Sensitivity From Youth with Other Anxiety Disorders?

  • Original Article

Dagmar Kr. Hannesdottir, Sandra Bjorg Sigurjonsdottir, Urdur Njardvik, Thomas H. Ollendick

The Role of Self-reports and Behavioral Measures of Interpretation Biases in Children with Varying Levels of Anxiety

  • Open Access
  • Original Article

Anke M. Klein, Emmelie Flokstra, Rianne van Niekerk, Steven Klein, Ronald M. Rapee, Jennifer L. Hudson, Susan M. Bögels, Eni S. Becker, Mike Rinck

Does Affective Theory of Mind Contribute to Proactive Aggression in Boys with Conduct Problems and Psychopathic Tendencies?

  • Open Access
  • Original Article

Steven M. Gillespie, Mickey T. Kongerslev, Carla Sharp, Sune Bo, Ahmad M. Abu-Akel

Executive Attention and Empathy-Related Responses in Boys with Oppositional Defiant Disorder or Conduct Disorder, With and Without Comorbid Anxiety Disorder

  • Open Access
  • Original Article

Jarla Pijper, Minet de Wied, Sophie van Rijn, Stephanie van Goozen, Hanna Swaab, Wim Meeus

Psychometric Evaluation of a Revised Scoring Approach for the Children’s Saving Inventory in a Canadian Sample of Youth With Obsessive–Compulsive Disorder

  • Original Article

Noam Soreni, Duncan Cameron, Valerie Vorstenbosch, Eric Duku, Karen Rowa, Richard Swinson, Carrie Bullard, Randi McCabe

No Medication for My Child! A Naturalistic Study on the Treatment Preferences for and Effects of Cogmed Working Memory Training Versus Psychostimulant Medication in Clinically Referred Youth with ADHD

  • Open Access
  • Original Article

Peter Muris, Dorien Roodenrijs, Lut Kelgtermans, Sonja Sliwinski, Ulrike Berlage, Hanna Baillieux, Anne Deckers, Marieke Gunther, Bertien Paanakker, Ida Holterman

Effects of Acute Exercise on Resting EEG in Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder

  • Original Article

Chung-Ju Huang, Ching-Wen Huang, Chiao-Ling Hung, Yu-Jung Tsai, Yu-Kai Chang, Chien-Ting Wu, Tsung-Min Hung

Factors Associated with Parent–Child Discrepancies in Reports of Mental Health Disorders in Young Children

  • Original Article

Emma Bajeux, David H. Klemanski, Mathilde Husky, Emmanuelle Leray, Christine Chan Chee, Taraneh Shojaei, Christophe Fermanian, Viviane Kovess-Masfety