Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

16-07-2020 | Correction

Correction to: Does Organizing Mentor-Mentee Matches into Small Groups Enhance Treatment Effects in a Site-Based Mentoring Program for Adolescents? Results of a Randomized Controlled Trial

Auteurs: Shelley A. Haddock, Lindsey M. Weiler, Hyanghee Lee, Kimberly L. Henry, Rachel Lucas-Thompson, Toni S. Zimmerman, Jennifer L. Krafchick, Gereon F. Fredrickson, Neil Yetz, Lise M. Youngblade

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 9/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Correction to: Journal of Youth and Adolescence …
Literatuur
Metagegevens
Titel
Correction to: Does Organizing Mentor-Mentee Matches into Small Groups Enhance Treatment Effects in a Site-Based Mentoring Program for Adolescents? Results of a Randomized Controlled Trial
Auteurs
Shelley A. Haddock
Lindsey M. Weiler
Hyanghee Lee
Kimberly L. Henry
Rachel Lucas-Thompson
Toni S. Zimmerman
Jennifer L. Krafchick
Gereon F. Fredrickson
Neil Yetz
Lise M. Youngblade
Publicatiedatum
16-07-2020
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 9/2020
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-020-01283-1