Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

10-06-2021 | Correction

Correction to: Effect of a Focused Social and Communication Intervention on Preterm Children with ASD: A Pilot Study

Auteurs: Álvaro Bejarano-Martín, Ricardo Canal-Bedia, María Magán-Maganto, Aránzazu Hernández Fabián, Andrea Luz Calvarro Castañeda, Sara Manso de Dios, Patricia Malmierca García, Emiliano Díez Villoria, Cristina Jenaro Río, Manuel Posada de la Paz

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 4/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The original version of the article has a complete wrong title. …
Metagegevens
Titel
Correction to: Effect of a Focused Social and Communication Intervention on Preterm Children with ASD: A Pilot Study
Auteurs
Álvaro Bejarano-Martín
Ricardo Canal-Bedia
María Magán-Maganto
Aránzazu Hernández Fabián
Andrea Luz Calvarro Castañeda
Sara Manso de Dios
Patricia Malmierca García
Emiliano Díez Villoria
Cristina Jenaro Río
Manuel Posada de la Paz
Publicatiedatum
10-06-2021
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 4/2022
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-021-05109-2