Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

11-10-2021 | Correction

Correction to: Identifying Predictors of Momentary Negative Affect and Depression Severity in Adolescents with Autism: An Exploratory Ecological Momentary Assessment Study

Auteurs: Aaron R. Dallman, Antoine Bailliard, Clare Harrop

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 1/2022

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

There were several errors in the editorial process that resulted in citations being erroneously admitted in the methods description. The corrected paragraphs and citations are below. …
Literatuur
go back to reference Ebesutani, C., Regan, J., Smith, A., Reise, S., Higa-McMillan, C., & Chorpita, B. F. (2012). The 10-item positive and negative affect schedule for children, child and parent shortened versions: Application of item response theory for more efficient assessment. Journal of Psychopathology and Behavioral Assessment, 34, 191–203. https://doi.org/10.1007/s10862-011-9273-2CrossRef Ebesutani, C., Regan, J., Smith, A., Reise, S., Higa-McMillan, C., & Chorpita, B. F. (2012). The 10-item positive and negative affect schedule for children, child and parent shortened versions: Application of item response theory for more efficient assessment. Journal of Psychopathology and Behavioral Assessment, 34, 191–203. https://​doi.​org/​10.​1007/​s10862-011-9273-2CrossRef
go back to reference Lord, C., Rutter, M., Dilavore, P. C., Risi, S., Gotham, K., & Bishop, S. L. (2012). Autism Diagnostic Observation ScheduleTM, second edition (ADOSTM-2) manual (Part I): Modules 1–4. Western Psychological Services. Lord, C., Rutter, M., Dilavore, P. C., Risi, S., Gotham, K., & Bishop, S. L. (2012). Autism Diagnostic Observation ScheduleTM, second edition (ADOSTM-2) manual (Part I): Modules 1–4. Western Psychological Services.
go back to reference Lord, C., Rutter, M., & Le Couteur, A. (1994). Autism diagnostic interview-revised: A revised version of a diagnostic interview for caregivers of individuals with possible pervasive developmental disorders. Journal of Autism and Developmental Disorders, 24(5), 659–685. https://doi.org/10.1007/BF02172145CrossRefPubMed Lord, C., Rutter, M., & Le Couteur, A. (1994). Autism diagnostic interview-revised: A revised version of a diagnostic interview for caregivers of individuals with possible pervasive developmental disorders. Journal of Autism and Developmental Disorders, 24(5), 659–685. https://​doi.​org/​10.​1007/​BF02172145CrossRefPubMed
go back to reference Schopler, E., Van Bourgondien, M. E., Wellman, G. J., & Love, S. R. (2010). (CARSTM-2) Childhood Autism Rating ScaleTM. Western Psychological Services. Schopler, E., Van Bourgondien, M. E., Wellman, G. J., & Love, S. R. (2010). (CARSTM-2) Childhood Autism Rating ScaleTM. Western Psychological Services.
Metagegevens
Titel
Correction to: Identifying Predictors of Momentary Negative Affect and Depression Severity in Adolescents with Autism: An Exploratory Ecological Momentary Assessment Study
Auteurs
Aaron R. Dallman
Antoine Bailliard
Clare Harrop
Publicatiedatum
11-10-2021
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 1/2022
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-021-05310-3