Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

2009 | OriginalPaper | Hoofdstuk

10. De projectmanager – resultaatgericht verbeteren, eerherstel van het bevel

Auteur : Roelof Ettema

Gepubliceerd in: Ontwerp van zorgtrajecten/zorgketens

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Routinematig handelen, zoals daar binnen processen van dienstverlening naar wordt gestreefd, biedt de zekerheid van een standaardoutput van een redelijk zeker niveau. Het biedt de medewerkers die in het proces werken veiligheid. Medewerkers en cliënten kunnen ervan op aan dat de activiteiten die men uitvoert zullen leiden tot het verwachte resultaat. Niet over iedere handeling hoeft tot op ontwerpniveau van de dienstverlening te worden nagedacht. Men gebruikt de bestaande structuren die op het routinematige handelen zijn ingericht. Routinematig handelen is daarom efficiënt.
Literatuur
go back to reference Bos, J. & Harting, E. (2006). Projectmatig creëren 2.0. Schiedam: Scriptum Books. Bos, J. & Harting, E. (2006). Projectmatig creëren 2.0. Schiedam: Scriptum Books.
go back to reference Groote, G., Hugenholtz-Sasse, C. & Klaassen, D. et al. (2008). Projecten leiden. Methoden en technieken voor projectmatig werken. Baarn: Het Spectrum. Groote, G., Hugenholtz-Sasse, C. & Klaassen, D. et al. (2008). Projecten leiden. Methoden en technieken voor projectmatig werken. Baarn: Het Spectrum.
go back to reference Grit, R. (2008). Projectmanagement. Groningen/ houten: Wolters-Noordhoff. Grit, R. (2008). Projectmanagement. Groningen/ houten: Wolters-Noordhoff.
go back to reference Goldratt, E.M. (2007). De zwakste schakel. Baarn: Het Spectrum. Goldratt, E.M. (2007). De zwakste schakel. Baarn: Het Spectrum.
go back to reference Ofman, D. (2006) Bezieling en kwaliteit in organisaties. utrecht: Service Ofman, D. (2006) Bezieling en kwaliteit in organisaties. utrecht: Service
go back to reference Wijnen, G. & Storm, P. (2007). Projectmatig werken. Baarn: Het Spectrum. Wijnen, G. & Storm, P. (2007). Projectmatig werken. Baarn: Het Spectrum.
Metagegevens
Titel
De projectmanager – resultaatgericht verbeteren, eerherstel van het bevel
Auteur
Roelof Ettema
Copyright
2009
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-7744-2_10