Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2012 | Boeken

Denk als een kind

Auteur: Suzanne Weusten

Gepubliceerd in: Skipr | Uitgave 9/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Creativiteit is geen raadselachtige biologische gave en geen proces dat is voorbehouden aan kunstenaars of uitvinders. Het vermogen om creatief te zijn, is ingebouwd in het besturingssysteem van de hersenen en voor iedereen bereikbaar. InImagine. Hoe creativiteit werkt, legt de Amerikaanse journalist en publicist Jonah Lehrer uit wat er nodig is om op nieuwe en verrassende ideeën te komen. Brainstormsessies zijn een slechte manier om creativiteit op te wekken, betoogt hij. Denk als een kind, dagdroom geregeld en zorg dat je vanuit een buitenstaander-perspectief kijkt. Een ontspannen geest en optimisme doen de rest. Lehrer illustreert zijn betoog met mooie voorbeelden van creatieve geesten als Shakespeare, Bob Dylan en Steve Jobs. …
Metagegevens
Titel
Denk als een kind
Auteur
Suzanne Weusten
Publicatiedatum
01-09-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Skipr / Uitgave 9/2012
Print ISSN: 1876-8695
Elektronisch ISSN: 2211-8772
DOI
https://doi.org/10.1007/s12654-012-0180-2