Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2017

Een kwestie van focussen: Effectief omgaan met jongen mensen met frontotemporale dementie

Auteurs: Elly Prins, Alwies Hendriks

Gepubliceerd in: DementieVisie | Uitgave 6/2017

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Jonge mensen met frontotemporale dementie (FTD) kunnen door hun vaak ontremde gedrag heel moeilijk in de omgang zijn en hun omgeving ernstig belasten. Beter begrenzen is in veel gevallen de sleutel tot succes. Maar hoe doe je dat precies? Bij De Waalboog in Nijmegen heeft men op dit punt een aanpak ontwikkeld die heel goed blijkt te werken. En daar heeft iedereen baat bij: zorgprofessionals, medebewoners, familieleden én, last but not least, jonge mensen met FTD zelf.
Metagegevens
Titel
Een kwestie van focussen: Effectief omgaan met jongen mensen met frontotemporale dementie
Auteurs
Elly Prins
Alwies Hendriks
Publicatiedatum
01-12-2017
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
DementieVisie / Uitgave 6/2017
Print ISSN: 2950-2713
Elektronisch ISSN: 2950-2721
DOI
https://doi.org/10.1007/s12428-017-0093-3