Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-10-2012 | Redactioneel

Elk kind telt

Auteur: Remy HiraSing

Gepubliceerd in: JGZ Tijdschrift voor jeugdgezondheidszorg | Uitgave 5/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In dit nummer treft u twee artikelen over de sterfte bij kinderen. Het ene over kinderen in Nederland en het andere over kinderen in Suriname. Dit laatste artikel zal ook worden gepubliceerd in het Surinaams Medisch Bulletin, dat begin volgend jaar weer voor het eerst sedert juni 2001, zal verschijnen. Het is helaas niet meer gelukt een artikel te plaatsen over kindersterfte in Vlaanderen. De beschikbare voorbereidingstijd bleek te kort. Om toch een indruk te krijgen over de sterfte onder kinderen bij onze zuiderburen, gebruiken wij dit redactioneel om passages uit het indrukwekkende jaarrapport van ‘Kind en Gezin’ te publiceren. …
Metagegevens
Titel
Elk kind telt
Auteur
Remy HiraSing
Publicatiedatum
01-10-2012
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
JGZ Tijdschrift voor jeugdgezondheidszorg / Uitgave 5/2012
Print ISSN: 1567-8644
Elektronisch ISSN: 1876-598X
DOI
https://doi.org/10.1007/s12452-012-0023-y