Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

2025 | OriginalPaper | Hoofdstuk

8. Feedback

Auteurs : Marga Hop, Irene Muller-Schoof

Gepubliceerd in: Sociale vaardigheden op de OK

Uitgeverij: BSL Media & Learning

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het hoofdstuk ‘Feedback’ belicht het belang van feedback in de praktijkgerichte leeromgeving van de OK. Door feedback te ontvangen, krijg je inzicht in zowel je sterke punten als de gebieden die verbetering behoeven. Door feedback te geven toon je wat je denkt en wat je mening is. Het biedt je de kans om je kennis en kunde over te dragen aan een ander. Collega’s zijn waardevolle bronnen van feedback, wat bijdraagt aan voortdurende groei en ontwikkeling. Het hoofdstuk behandelt het geven en ontvangen van feedback, inclusief de essentiële regels van feedback, technieken zoals herkaderen en het belang van intervisie en feedforward.
Literatuur
go back to reference Luft, J., & Ingham, H. (1955). The Johari window, a graphic model of interpersonal awareness. Proceedings of the western training laboratory in group development. UCLA. Luft, J., & Ingham, H. (1955). The Johari window, a graphic model of interpersonal awareness. Proceedings of the western training laboratory in group development. UCLA.
go back to reference Mirabelle Schaub-de Jong en Bernard van de Beek. (2018). Intervisie leren; een methode voor professionele ontwikkeling. Boom uitgevers, Amsterdam. Mirabelle Schaub-de Jong en Bernard van de Beek. (2018). Intervisie leren; een methode voor professionele ontwikkeling. Boom uitgevers, Amsterdam.
go back to reference Moreels, A. (2020). Feedback geven en ontvangen. Politeia uitgeverij. Moreels, A. (2020). Feedback geven en ontvangen. Politeia uitgeverij.
Metagegevens
Titel
Feedback
Auteurs
Marga Hop
Irene Muller-Schoof
Copyright
2025
Uitgeverij
BSL Media & Learning
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-3071-3_8