Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2025 | Gezien en gelezen

Gezien & gelezen

Auteurs: Clarisse van Gorkom, Ingrid Remeijer, Elsien Hofstra

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 1/2025

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Een jonge kat gaat, met in zijn kielzog steeds meer dieren, op zoek naar droog land. Flow is de tweede animatiefilm van supertalent Gints Zibalodis. Hij creëert in deze film, die werd bekroond met een Oscar voor beste animatiefilm, een mythische wereld over en met dieren, waarin ze natuurgetrouw worden verbeeld, maar waarin ook een andere laag van betekenis kan worden beleefd. Uiteindelijk gaat Flow over empathie en communicatie. Zullen deze ontheemde schepsels met elkaar overleven? Voor kinderen van 8 tot 88 jaar. (CvG)
Metagegevens
Titel
Gezien & gelezen
Auteurs
Clarisse van Gorkom
Ingrid Remeijer
Elsien Hofstra
Publicatiedatum
01-03-2025
Uitgeverij
BSL Media & Learning
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 1/2025
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-025-1856-2