Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-01-2010 | Wetenschap

Gz-opleiding is alleen inhoudelijk een succesverhaal

Kanttekeningen bij interview met Cees van der Staak

Auteur: K. Huijbregts

Gepubliceerd in: GZ - Psychologie | Uitgave 1/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Met veel plezier heb ik het eerste nummer van GZ-psychologie gelezen. Als basispsycholoog die misschien ooit de gz-opleiding wil gaan volgen, trok vooral het interview met Cees van der Staak mijn aandacht (Dijkstra, 2009). In het interview wordt een aantal positieve ontwikkelingen genoemd. Er is ook wel het een ander bereikt, maar de suggestie dat de gz-opleiding een ‘successtory’ is (overigens door de journaliste en niet door Van der Staak zelf) vind ik toch wat te kort door de bocht. Daar wil ik graag een paar kanttekeningen bij plaatsen.
Metagegevens
Titel
Gz-opleiding is alleen inhoudelijk een succesverhaal
Kanttekeningen bij interview met Cees van der Staak
Auteur
K. Huijbregts
Publicatiedatum
01-01-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
GZ - Psychologie / Uitgave 1/2010
Print ISSN: 1879-5080
Elektronisch ISSN: 1879-5099
DOI
https://doi.org/10.1007/s41480-010-0012-1