Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-12-2010

Het tandenpoetsdrama

EEN ONDERBELICHT PROBLEEMIN DE KINDERTANDHEELKUNDE

Auteur: Dr. R.J.M. Gruythuysen

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 12/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Regelmatig komt het voor dat ouders erover klagen dat hun kinderen nietmeewerken bij het tandenpoetsen. Uitsluitend aangeven dat de ouders aan hun kinderen duidelijkmoetenmaken datzij de baas zijn, zal het probleemniet oplossen. In dit artikel zal worden ingegaan op de psychologische achtergronden van het probleem. Aan de hand van casuïstiek zal dat verduidelijkt worden.Maar eerst zullen de onderzoeksresultaten van een onderzoek dat ruim10 jaar geleden werd uitgevoerd kort worden gememoreerd.door René Gruythuysen
Metagegevens
Titel
Het tandenpoetsdrama
EEN ONDERBELICHT PROBLEEMIN DE KINDERTANDHEELKUNDE
Auteur
Dr. R.J.M. Gruythuysen
Publicatiedatum
01-12-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 12/2010
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-010-0267-0