Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2019 | uit de praktijk

Hoofd en hart

Auteur: Anneke Eenhoorn

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Alex en ik hebben een deal. Hij mag komen voor behandeling zonder te hoeven wachten en dan mag ik opnames maken van de sessies. Alex is net twintig jaar. Sinds zijn negende komt Alex op de poli. Destijds werd hij aangemeld omdat hij een lief kind was als alles ging zoals hij had bedacht. Als dingen anders liepen, raakte hij in de war en kon hij erg boos worden. Hij bleek een heerlijk mens met snufjes ADHD en Asperger. Samen met zijn ouders leerde hij waar hij goed in was en waar hij hulp bij nodig had. Plannen en organiseren vond hij lastig. Vrienden maken kon hij erg goed. Maar ze houden lukte vaak minder. We betrokken school bij de behandeling en zo kwamen we stap voor stap tot een passende aanpak. …
Metagegevens
Titel
Hoofd en hart
Auteur
Anneke Eenhoorn
Publicatiedatum
01-06-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2019
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-019-0017-x