Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2012 | Book Review

Hornby, Garry, Parental Involvement in Childhood Education

Springer, New York, 2011, 137 pp

Auteur: Sandra E. James

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 4/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Don’t let the small size of this book fool you. Garry Hornby has managed to cover a lot of ground in 137 pages. This book is a concise yet comprehensive guide in building partnerships between parents and teachers, increasing parental involvement in their children’s education. His background in educational psychology, counseling, and teacher education gives him an objective perspective on one of the most important relationships that impact a child’s education—the one between parent and teacher. …
Metagegevens
Titel
Hornby, Garry, Parental Involvement in Childhood Education
Springer, New York, 2011, 137 pp
Auteur
Sandra E. James
Publicatiedatum
01-08-2012
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 4/2012
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-012-9573-5