Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

Open Access 01-09-2013 | Editorial

Introduction to this issue of Perspectives on Medical Education

Gepubliceerd in: Perspectives on Medical Education | Uitgave 4/2013

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
insite
ZOEKEN
The Netherlands Association of Medical Education has 14 working groups (special interest groups) dealing with different aspects of medical education. Some of these groups have a long-standing history, other groups started only recently as a response to new developments in the field of medical education. The Editorial Board of Perspectives on Medical Education (PME) has invited all working groups to make a proposal for a special issue devoted to the working group’s interest. The Board’s intention is to publish a special issue once or twice a year.
We are very happy that several working groups have responded positively and are now preparing proposals for a special issue of PME. This is the first special issue of PME. It was composed with the help and initiatives of the working group on ‘scientific education in undergraduate medical programmes’. Some manuscripts have been written by members of the working group, others have been written by authors following an invitation. During the preparation of this issue the chair of the working group, Professor Friedo Dekker, has acted as guest editor. He worked very closely with Dr. Renée Stalmeijer, associate editor of PME, who coordinated the composition of the issue and the review process of the manuscripts. We thank the members of the working group and all other authors for their contributions. We hope that this special issue is of interest to our readers and will inspire them to further research and submitting new manuscripts to PME.
Editorial Board of PME
Open AccessThis article is distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License which permits any use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author(s) and the source are credited.
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Introduction to this issue of Perspectives on Medical Education
Publicatiedatum
01-09-2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Perspectives on Medical Education / Uitgave 4/2013
Print ISSN: 2212-2761
Elektronisch ISSN: 2212-277X
DOI
https://doi.org/10.1007/s40037-013-0077-9