Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-05-2007 | Kindertandheelkunde

IQual NMT-cursus ‘Help ... een kind in de stoel’

Met commentaar op de koers van de kindertandheelkunde

Auteur: dr. R. J. M. Gruythuysen

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 5/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Het is te waarderen dat de NMT aandacht besteedt aan kindertandheelkunde in het postacademische onderwijs via IQual. De cursus is bedoeld voor studiegroepen die na twee voordrachten als inleiding en een bijbehorende syllabus op zoek gaan naar oplossingen die in de eigen praktijk het best tot hun recht komen. Een prima concept lijkt me. Voor deze overigens uitstekend georganiseerde en verzorgde NMT-cursus trad als docent dr. F.W.A. Frankenmolen op.
Metagegevens
Titel
IQual NMT-cursus ‘Help ... een kind in de stoel’
Met commentaar op de koers van de kindertandheelkunde
Auteur
dr. R. J. M. Gruythuysen
Publicatiedatum
01-05-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 5/2007
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03073130