Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-02-2012 | Book Review

J. Merges: Social Enjoyment Groups for Children, Teens, and Young Adults with Autism Spectrum Disorders: Guiding Toward Growth

Jessica Kingsley, 2011, 208 pp, ISBN 978 1 84905 834 6, $22.95 (paper)

Auteur: Ernst VanBergeijk

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 2/2012

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Guiding toward growth is a first person narrative of how Merges first conceptualized the idea of developing social enjoyment groups and then implement his idea with children, teens, and young adults. The author’s basic premise is that enjoyment is a learned skill that can be taught. However, this basic premise is not well articulated and the chapter that describes enjoyment as a learned skill is focused more upon the author than the concept of enjoyment as a learned skill. …
Literatuur
go back to reference Canfield, J., & Wells, H. C. (1976). 100 ways to enhance self concept in the classroom: A handbook for teachers and parents. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall. Canfield, J., & Wells, H. C. (1976). 100 ways to enhance self concept in the classroom: A handbook for teachers and parents. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
go back to reference Fluegelman, A., & Tembeck, S. (Eds.). (1976). The new games book. Doubleday: New York. Fluegelman, A., & Tembeck, S. (Eds.). (1976). The new games book. Doubleday: New York.
go back to reference Fluegelman, A., & Tembeck, S. (Eds.). (1981). The more new games book. Doubleday: New York. Fluegelman, A., & Tembeck, S. (Eds.). (1981). The more new games book. Doubleday: New York.
go back to reference Rohnke, K. E. (1977). Cowtails & cobras: A guide to ropes, courses, initiative games, and other adventure activities. Hamilton, MA: Project Adventure. Rohnke, K. E. (1977). Cowtails & cobras: A guide to ropes, courses, initiative games, and other adventure activities. Hamilton, MA: Project Adventure.
go back to reference Rohnke, K. E. (1984). Silver bullets: A guide to initiative problems, adventure games, and trust activities. Beverly, MA: Wilkscraft Creative Printing. Rohnke, K. E. (1984). Silver bullets: A guide to initiative problems, adventure games, and trust activities. Beverly, MA: Wilkscraft Creative Printing.
Metagegevens
Titel
J. Merges: Social Enjoyment Groups for Children, Teens, and Young Adults with Autism Spectrum Disorders: Guiding Toward Growth
Jessica Kingsley, 2011, 208 pp, ISBN 978 1 84905 834 6, $22.95 (paper)
Auteur
Ernst VanBergeijk
Publicatiedatum
01-02-2012
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 2/2012
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-011-1247-4