Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Research on Child and Adolescent Psychopathology

Uitgave 4/2020

Inhoudsopgave (10 Artikelen)

Examining Longitudinal Associations between Externalizing and Internalizing Behavior Problems at Within- and Between-Child Levels

Yoonkyung Oh, Mark T. Greenberg, Michael T. Willoughby, Lynne Vernon-Feagans, Mark T. Greenberg, Clancy B. Blair, Margaret R. Burchinal, Martha Cox, Patricia T. Garrett-Peters, Jennifer L. Frank, W. Roger Mills-Koonce, Michael T. Willoughby

Decision-Making Deficits in Adolescent Boys with and without Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD): an Experimental Assessment of Associated Mechanisms

Tycho J. Dekkers, Hilde M. Huizenga, Arne Popma, Anika Bexkens, Jacqueline N. Zadelaar, Brenda R. J. Jansen

Mitigation of a Prospective Association Between Early Language Delay at Toddlerhood and ADHD Among Bilingual Preschoolers: Evidence from the GUSTO Cohort

Shaun K. Y. Goh, Hwajin Yang, Stella Tsotsi, Anqi Qiu, Yap-Seng Chong, Kok Hian Tan, Lynette Shek Pei-Chi, Birit F. P. Broekman, Anne Rifkin-Graboi

An Examination of Relations Among Working Memory, ADHD Symptoms, and Emotion Regulation

Nicole B. Groves, Michael J. Kofler, Erica L. Wells, Taylor N. Day, Elizabeth S. M. Chan

Conceptualizing Callous-Unemotional Traits in Preschool through Confirmatory Factor and Network Analysis

Pevitr S. Bansal, Patrick K. Goh, Christine A. Lee, Michelle M. Martel

Pediatric Anxiety Disorders: A Cost of Illness Analysis

Jeffrey E. Pella, Eric P. Slade, Paige J. Pikulski, Golda S. Ginsburg

Differences in Parent and Child Report on the Screen for Child Anxiety-Related Emotional Disorders (SCARED): Implications for Investigations of Social Anxiety in Adolescents

Maureen E. Bowers, Lori B. Reider, Santiago Morales, George A. Buzzell, Natalie Miller, Sonya V. Troller-Renfree, Daniel S. Pine, Heather A. Henderson, Nathan A. Fox

When Do those “Risk-Taking Adolescents” Take Risks? The Combined Effects of Risk Encouragement by Peers, Mild-to-Borderline Intellectual Disability and Sex

  • Open Access

Eline Wagemaker, Hilde M. Huizenga, Tycho J. Dekkers, Annematt L. Collot d’Escury-Koenigs, Elske Salemink, Anika Bexkens