Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Autism and Developmental Disorders

Uitgave 7/2008

Inhoudsopgave (23 Artikelen)

Comparison of Form and Motion Coherence Processing in Autistic Spectrum Disorders and Dyslexia

  • Original Paper

Stella Tsermentseli, Justin M. O’Brien, Janine V. Spencer

Friendship in High-functioning Children with Autism Spectrum Disorder: Mixed and Non-mixed Dyads

  • Original Paper

Nirit Bauminger, Marjorie Solomon, Anat Aviezer, Kelly Heung, John Brown, Sally J. Rogers

The Autism Spectrum Quotient: Children’s Version (AQ-Child)

  • Original Paper

Bonnie Auyeung, Simon Baron-Cohen, Sally Wheelwright, Carrie Allison

Autistic Traits and Cognitive Performance in Young People with Mild Intellectual Impairment

  • Original Paper

Jonathan M. Harris, Catherine S. Best, Vivien J. Moffat, Michael D. Spencer, Ruth C. M. Philip, Michael J. Power, Eve C. Johnstone

Facial Feedback Mechanisms in Autistic Spectrum Disorders

  • Open Access
  • Original Paper

Mariëlle Stel, Claudia van den Heuvel, Raymond C. Smeets

Recognition and Language in Low Functioning Autism

  • Original Paper

Jill Boucher, Sally Bigham, Andrew Mayes, Tom Muskett

A Psychophysical Test of the Visual Pathway of Children with Autism

  • Original Paper

Francisco J. Sanchez-Marin, Jose A. Padilla-Medina

Oppositional Defiant Disorder as a Clinical Phenotype in Children with Autism Spectrum Disorder

  • Original Paper

Kenneth D. Gadow, Carla J. DeVincent, Deborah A. G. Drabick

Development of the Evaluative Method for Evaluating and Determining Evidence-Based Practices in Autism

  • Original Paper

Brian Reichow, Fred R. Volkmar, Domenic V. Cicchetti

Adult Attitudes Toward Behaviors of a Six-year-old Boy with Autism

  • Original Paper

Patrick Chambres, Catherine Auxiette, Carole Vansingle, Sandrine Gil

The Relationship between Form and Function Level Receptive Prosodic Abilities in Autism

  • Original Paper

Anna Järvinen-Pasley, Susan Peppé, Gavin King-Smith, Pamela Heaton

Audiovisual Processing in Children with and without Autism Spectrum Disorders

  • Original Paper

Elizabeth A. Mongillo, Julia R. Irwin, D. H. Whalen, Cheryl Klaiman, Alice S. Carter, Robert T. Schultz

Supporting More Able Students on the Autism Spectrum: College and Beyond

  • Original Paper

Ernst VanBergeijk, Ami Klin, Fred Volkmar

Size Sequencing as a Window on Executive Control in Children with Autism and Asperger’s Syndrome

  • Original Paper

Margaret McGonigle-Chalmers, Kimberly Bodner, Alicia Fox-Pitt, Laura Nicholson

Brief Report: Enhanced Picture Naming in Autism

  • Brief Report

Matthew Walenski, Stewart H. Mostofsky, Jennifer C. Gidley-Larson, Michael T. Ullman

Pharmacological Probing of Type 1 Autism

  • Letter to the Editor

Hari Manev, Radmila Manev

JADD Announcements for August 2008

  • Announcement

Lori Klein