Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Autism and Developmental Disorders

Uitgave 7/2010

Inhoudsopgave (16 Artikelen)

Using the Childhood Autism Rating Scale to Diagnose Autism Spectrum Disorders

  • Original Paper

Colby Chlebowski, James A. Green, Marianne L. Barton, Deborah Fein

A Randomized Controlled Study of Parent-assisted Children’s Friendship Training with Children having Autism Spectrum Disorders

  • Open Access
  • Original Paper

Fred Frankel, Robert Myatt, Catherine Sugar, Cynthia Whitham, Clarissa M. Gorospe, Elizabeth Laugeson

Erratum to: A Randomized Controlled Study of Parent-assisted Children’s Friendship Training with Children having Autism Spectrum Disorders

  • Erratum

Fred Frankel, Robert Myatt, Catherine Sugar, Cynthia Whitham, Clarissa M. Gorospe, Elizabeth Laugeson

Free Classification as a Window on Executive Functioning in Autism Spectrum Disorders

  • Original Paper

Margaret McGonigle-Chalmers, Ben Alderson-Day

Affective Modulation of the Startle Eyeblink and Postauricular Reflexes in Autism Spectrum Disorder

  • Original Paper

Gabriel S. Dichter, Stephen D. Benning, Tia N. Holtzclaw, James W. Bodfish

Williams Syndrome and Memory: A Neuroanatomic and Cognitive Approach

  • Original Paper

Adriana Sampaio, Nuno Sousa, Montse Férnandez, Cristiana Vasconcelos, Martha E. Shenton, Óscar F. Gonçalves

Assessing Recollection and Familiarity in Autistic Spectrum Disorders: Methods and Findings

  • Original paper

Sally Bigham, Jill Boucher, Andrew Mayes, Sophie Anns

Teaching Children with Autism to Read for Meaning: Challenges and Possibilities

  • Original Paper

Judi Randi, Tina Newman, Elena L. Grigorenko

Brief Report: Repetitive Behaviours in Greek Individuals with Autism Spectrum Disorder

  • Brief Report

Stelios Georgiades, Vaya Papageorgiou, Evdokia Anagnostou

M. Calinescu: Matthew’s Enigma

  • Book Review

Elizabeth Starr