Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-07-2010 | Nawoord

Kwaliteit in ons werk; antwoord aan Mark Crouzen

Auteur: Prof. Dr. Jan Derksen

Gepubliceerd in: GZ - Psychologie | Uitgave 5/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Mark Crouzen reageerde (GZ-psychologie 4, p. 43) op mijn column (GZ-psychologie 3, p. 46). Ik lijk niet alleen te beweren dat kwaliteit iets met opleiding te maken heeft, zoals Mark Crouzen schrijft, ik beweer dat ook daadwerkelijk. Het is in mijn ogen een noodzakelijke maar geen voldoende voorwaarde voor kwaliteit.
Literatuur
go back to reference Bannink, F. (2006). Oplossingsgerichte vragen. Handboek oplossingsgerichte gespreksvoering. Amsterdam: Pearson. Bannink, F. (2006). Oplossingsgerichte vragen. Handboek oplossingsgerichte gespreksvoering. Amsterdam: Pearson.
go back to reference Crouzen, M. (2010). De kwaliteit in ons werk; een reactie op de column van jan Derksen. GZ-psychologie, 4, p. 43. Crouzen, M. (2010). De kwaliteit in ons werk; een reactie op de column van jan Derksen. GZ-psychologie, 4, p. 43.
go back to reference Derksen, J. (2010). Wij introduceren zelf het einde van de kwaliteit in ons werk. GZ-Psychologie, 3, 4-6. Derksen, J. (2010). Wij introduceren zelf het einde van de kwaliteit in ons werk. GZ-Psychologie, 3, 4-6.
go back to reference Derksen, J., Egger, J., & Heijden, P. van der. (2008). Van oude misverstanden en stormen die voorbijgaan. Een reactie op het misverstand door Verbaak, Directieve therapie, 28, 1, 66-74. Derksen, J., Egger, J., & Heijden, P. van der. (2008). Van oude misverstanden en stormen die voorbijgaan. Een reactie op het misverstand door Verbaak, Directieve therapie, 28, 1, 66-74.
go back to reference Isebaert, L. (2007). Praktijkboek oplossingsgerichte cognitieve therapie. Utrecht: De Tijdstroom. Isebaert, L. (2007). Praktijkboek oplossingsgerichte cognitieve therapie. Utrecht: De Tijdstroom.
Metagegevens
Titel
Kwaliteit in ons werk; antwoord aan Mark Crouzen
Auteur
Prof. Dr. Jan Derksen
Publicatiedatum
01-07-2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
GZ - Psychologie / Uitgave 5/2010
Print ISSN: 1879-5080
Elektronisch ISSN: 1879-5099
DOI
https://doi.org/10.1007/s41480-010-0060-6