Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2014 | Ten Geleide

Minder Geschermd, Beter Uitgerust

Auteur: Marike Sera

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2014

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Met enige weemoed denk ik terug aan de tijd dat mijn kinderen om half 8 ’s avonds in bed lagen (slapen deden ze toen ook al niet, op dat vroege tijdstip, maar dat terzijde) en onze avond op z’n laatst om 8 uur kon beginnen. Tegenwoordig komt het regelmatig voor dat ik mijn puberdochter moet aansporen om “maar eens een punt te zetten achter de dag”. Dat maakt echter in ’t geheel geen indruk. Ik probeer het nog eens met dreigementen zoals “Morgenvroeg kun je er weer niet uitkomen”, of “Je was vanmiddag zo moe toen je uit school kwam”. Ook zonder resultaat. Met lede ogen zie ik aan hoe de in de vakanties opgebouwde slaapreserve binnen enkele weken weer teniet is gedaan en er ’s ochtends een bleke, hangerige puber aan het ontbijt verschijnt.
Metagegevens
Titel
Minder Geschermd, Beter Uitgerust
Auteur
Marike Sera
Publicatiedatum
01-09-2014
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2014
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-014-0029-5