Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2014 | interview met Pier Prins

“Nee, niet weer een nieuw protocol!”

Auteurs: Linda Verhaak, Carolien Gevers

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2014

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Prof. dr. Pier Prins is hoogleraar klinische kinder- en jeugdpsychologie aan de Universiteit van Amsterdam sinds 2003. In dit vraaggesprek blikt hij terug op zijn bewogen loopbaan en kijkt Prins vooruit naar zijn pensionering.
Literatuur
go back to reference Zie ook: Ten Brink, E.L., Ponsioen, A.J.G.B., Oord, S. van der, & Prins, P.J.M., (2011). Braingame Brian. Achtergrond, evaluatie en implementatie van een executieve functietraining met game-elementen voor kinderen met cognitieve controleproblemen. Kind en Adolescent Praktijk, 10(4), 166-174.CrossRef Zie ook: Ten Brink, E.L., Ponsioen, A.J.G.B., Oord, S. van der, & Prins, P.J.M., (2011). Braingame Brian. Achtergrond, evaluatie en implementatie van een executieve functietraining met game-elementen voor kinderen met cognitieve controleproblemen. Kind en Adolescent Praktijk, 10(4), 166-174.CrossRef
Metagegevens
Titel
“Nee, niet weer een nieuw protocol!”
Auteurs
Linda Verhaak
Carolien Gevers
Publicatiedatum
01-06-2014
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2014
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-014-0019-7