Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2007 | Interview

Planmatig werken aan beeldvorming

Over marketing en communicatie in de tandartspraktijk

Auteur: Michiel de Cleen

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 3/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Stel je eens voor: een Duitse ondernemer met zo’n vijfmiljoen euro te besteden werpt zich op de Nederlandse tandartsenmarkt, want marktonderzoek heeft uitgewezen dat daar kansen voor hem liggen. In Waddinxveen en Bodegraven richt hij twee praktijken in. Hij zet een aantal Nederlandse en Poolse tandartsen aan het werk, hanteert openingstijden tot negen uur ’s avonds, adverteert in lokale kranten en huis-aan-huis bladen en biedt alle voorkomende tandheelkundige behandelingen aan tegen een 15% lagere prijs dan het (maximum) UPT-tarief. Drie jaar later volgen praktijken in Zoetermeer en Woerden. Volgens Peter Leuhof, marketing en communicatieadviseur, is deze ontwikkeling al in volle gang en niet tegen te houden. ‘Als je als tandarts verzekerd wilt blijven van een prettig vakmatig en ondernemend bestaan, dan zul je vroeg of laat moeten laten zien wat je waard bent’, aldus Leuhof. ‘En als de beroepsorganisaties, zoals tot nu toe nog steeds het geval is, te weinig blijven doen aan algemene beeldvorming bij het grote publiek, dan zul je zelf op dat gebied de handen uit de mouwen moeten steken.’
Metagegevens
Titel
Planmatig werken aan beeldvorming
Over marketing en communicatie in de tandartspraktijk
Auteur
Michiel de Cleen
Publicatiedatum
01-03-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 3/2007
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03073089