Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-08-2016

Probleem, uitdaging of koud kunstje

Het (hele) jonge kind bij de tandarts

Auteur: Dr. Dien Gambon

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 6/2016

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Wanneer een kind bij de tandarts komt zijn er voor de tandarts maar een paar minuten om vertrouwen met een kind op te bouwen en jezelf aan het kind voor te stellen. De eerste indruk maak je maar één keer. Tijd is daarbij het toverwoord. Tijd nemen voor een kind en gewoon aardig zijn zijn kernzaken als het om succesvol omgaan met kinderen gaat. Maar tijd is beperkt in een tandartspraktijk. Als er geen tijd is, zal je tijd willen en moeten maken. Kinderen zijn geen volwassenen en hebben zo hun eigen, individuele aanpak nodig.
Metagegevens
Titel
Probleem, uitdaging of koud kunstje
Het (hele) jonge kind bij de tandarts
Auteur
Dr. Dien Gambon
Publicatiedatum
01-08-2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 6/2016
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-016-0081-4