Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2020 | Ten geleide

Samenwerken met cliënten

Auteur: Marike Serra

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2020

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Iedereen die tegenwoordig subsidieaanvragen schrijft, weet dat een belangrijk onderdeel van die aanvraag gaat over samenwerking met de doelgroep. Cliëntparticipatie heet dat. Maar niet alleen bij het aanvragen van subsidies, ook in zorginstellingen is samenwerken met cliënten een belangrijk punt op de agenda. Er zijn handreikingen, participatieladders en dossiers, en publicaties over hoe je cliëntparticipatie vormgeeft (zie onder meer het NJi). We doen jaarlijks of bij het afsluiten van zorgtrajecten onderzoek naar de ervaringen en tevredenheid. We organiseren cliëntenraden, cliëntpanels of focusgroepen. Maar hoe goed lukt het ons om die samenwerking goed en blijvend vorm te geven? Om cliënten echt een rol te geven in het ontwikkelen van onderzoek, zorg en beleid? …
Metagegevens
Titel
Samenwerken met cliënten
Auteur
Marike Serra
Publicatiedatum
01-09-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2020
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-020-0614-8