Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

30-11-2018 | Book Review

Sandra Grady: Improvised Adolescence: Somali Bantu Teenage Refugees in America. Madison, WI: University of Wisconsin Press, 2015, 174pp, ISBN 978-0-299-30324-2

Auteur: Allison Hilmer

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 1/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Improvised Adolescence: Somali Bantu Teenage Refugees in America, by Sandra Grady, details the study of one population of Somali Bantu refugees who have relocated to the American Midwest. For 16 months, Grady studied the teenagers of this group, “who had all moved to the United States just before puberty” (Grady 2015). Specifically, Grady studied how this migration disrupted the group’s traditional practice of initiation ritual, and how the group’s integration into the American public-school system has, in a way, transposed tradition. Grady explores how this transition into public school affected both the group’s identity formation and each individual teenager’s identity formation (Grady 2015). …
Literatuur
go back to reference Grady, S. (2015). Improvised Adolescence: Somali Bantu Teenage Refugees in America. Madison: University of Wisconsin Press. Grady, S. (2015). Improvised Adolescence: Somali Bantu Teenage Refugees in America. Madison: University of Wisconsin Press.
Metagegevens
Titel
Sandra Grady: Improvised Adolescence: Somali Bantu Teenage Refugees in America. Madison, WI: University of Wisconsin Press, 2015, 174pp, ISBN 978-0-299-30324-2
Auteur
Allison Hilmer
Publicatiedatum
30-11-2018
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 1/2019
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-018-0966-7