Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2023 | Vooraf

Schoollunches

Auteur: Marike Serra

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 1/2023

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Onlangs zag ik een filmpje over het Japanse (basis)onderwijs. In de lunchpauze wordt er op school - in de eigen klas en samen met de klassenleerkracht - gegeten. Er wordt dagelijks vers gekookt met zoveel mogelijk lokale producten (onder andere van de schoolboerderij waar de kinderen zelf ook meehelpen). De kinderen zijn overal actief bij betrokken: de maaltijden ophalen in de keuken, tafel dekken, afruimen en afval recyclen. Het trof me, dat filmpje. Er gaat veel aandacht en zorg uit naar die gezamenlijke lunches. Niet alleen naar het gezonde eten, ook naar het gezamenlijke, het sociale aspect ervan. De maaltijd als onderdeel van het lesprogramma. Google het maar: 'It's not just about eating'. …
Metagegevens
Titel
Schoollunches
Auteur
Marike Serra
Publicatiedatum
01-03-2023
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 1/2023
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-023-1235-9