Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2006 | Gehoord

Spelenderwijs: spel en speelsheid in de psychoanalytische ruimte. Studiedag Vlaamse Vereniging voor Psychoanalytische Therapie. Kortenberg, 3 juni 2005

Auteur: C. Leroy

Gepubliceerd in: Tijdschrift voor Psychotherapie | Uitgave 2/2006

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Ondanks de late aankondiging bezochten ruim 150 belangstellenden deze studiedag. Aansluitend bij het thema was er extra aandacht besteed aan de aankleding. Aan de toegangsdeur van de aula werd verwezen naar de spelkamer met poppenhuis, in de pauzes liep een acteur tussen het publiek en in de map met samenvattingen van de lezingen lag een vouwblaadje. Van mij mochten er wel meer van deze speelse accenten geweest zijn.
Metagegevens
Titel
Spelenderwijs: spel en speelsheid in de psychoanalytische ruimte. Studiedag Vlaamse Vereniging voor Psychoanalytische Therapie. Kortenberg, 3 juni 2005
Auteur
C. Leroy
Publicatiedatum
01-04-2006
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tijdschrift voor Psychotherapie / Uitgave 2/2006
Print ISSN: 0165-1188
Elektronisch ISSN: 1876-5637
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03062203