Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2025 | Redactioneel

Sympathiek en empathisch?

Auteur: Sander Loos

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 3/2025

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Voor een podcast van dit blad was ik op zoek naar een collega die in de jaren zeventig (van de vorige eeuw) als schooltandarts had gewerkt en daarover wilde vertellen. Via LinkedIn vond ik die collega en het gesprek dat zich ontspon was informatief en vermakelijk. Een tandarts die in deze tijd op scholen werkt, vond ik eveneens. Zij werkte op dat moment nota bene op ‘mijn' lagere school in Amsterdam. Het lag dus voor de hand om daar af te spreken, op de plek waar ik eind jaren zestig leerde lezen en schrijven. Omdat ik zelf nooit onder behandeling ben geweest van de schooltandarts miste de podcast natuurlijk ervaringsverhalen van patiëntjes uit die tijd, nu dus zestigers. …
Metagegevens
Titel
Sympathiek en empathisch?
Auteur
Sander Loos
Publicatiedatum
01-04-2025
Uitgeverij
BSL Media & Learning
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 3/2025
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-025-0653-2