Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

Open Access 01-12-2015 | Poster Presentation

The introduction of an Inter-professional learning unit: staff and student perspectives

Auteurs: Ainslie Davies, Jo Stephens, Michele Clark

Gepubliceerd in: Journal of Foot and Ankle Research | bijlage 2/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

The School of Clinical Sciences comprises a number of health disciplines including podiatry, paramedic science, pharmacy, medical imaging and radiation therapy. A new inter-professional unit was introduced in 2014, which covered key introductory learnings applicable for future health practitioners. This study examined teaching staff and student perspectives about their experience with the new unit for first year students. …
Metagegevens
Titel
The introduction of an Inter-professional learning unit: staff and student perspectives
Auteurs
Ainslie Davies
Jo Stephens
Michele Clark
Publicatiedatum
01-12-2015
Uitgeverij
BioMed Central
Gepubliceerd in
Journal of Foot and Ankle Research / Uitgave bijlage 2/2015
Elektronisch ISSN: 1757-1146
DOI
https://doi.org/10.1186/1757-1146-8-S2-P5