Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

07-10-2019 | Book Review

Ulf Schütze: Language Learning and the Brain: Lexical Processing in Second Language Acquisition

Cambridge University Press, Cambridge, 2017, 179 pp, ISBN: 9781316665619

Auteur: Stephanie Nicole Ryan

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 10/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In Language Learning and the Brain: Lexical Processing in Second Language Acquisition, Ulf Schütze accomplishes his mission of describing how learners acquire words in a second language. Schütze argues that much of a learner’s success is based on how much the learner’s brain can handle at a time. Therefore, he considers the conditions under which a learner can acquire, remember, and speak the words of another language. Factors that determine these conditions are age, individual background, emotional connotation of words, and memory facilities. Schütze considers these factors, with special focus on cognitive psychology, to describe how learners process a new, foreign word. Schütze does not set out to create an instructional manual but connects his findings to educational uses. The book achieves its mission with ample scientific evidence and accessible examples. …
Metagegevens
Titel
Ulf Schütze: Language Learning and the Brain: Lexical Processing in Second Language Acquisition
Cambridge University Press, Cambridge, 2017, 179 pp, ISBN: 9781316665619
Auteur
Stephanie Nicole Ryan
Publicatiedatum
07-10-2019
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 10/2019
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-019-01138-4