Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2005 | Review intensieve en passieve voorlichting

Vraag: Verbetert het HbA1c-gehalte substantieel na een voorlichtingsinterventie bij patiënten met een verhoogd HbA1c-gehalte?

Wat zijn de effecten van intensieve en passieve patiëntenvoorlichting op de verbetering van de bloedglucoseregulering?

Auteur:    

Gepubliceerd in: Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice | Uitgave 2/2005

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Patiëntenvoorlichting is een hoeksteen van de behandeling van diabetes mellitus, maar er bestaat geen eenheid van opvatting over de wijze waarop deze voorlichting moet worden gegeven.
Metagegevens
Titel
Vraag: Verbetert het HbA1c-gehalte substantieel na een voorlichtingsinterventie bij patiënten met een verhoogd HbA1c-gehalte?
Wat zijn de effecten van intensieve en passieve patiëntenvoorlichting op de verbetering van de bloedglucoseregulering?
Auteur
   
Publicatiedatum
01-06-2005
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Nederlands Tijdschrift voor Evidence Based Practice / Uitgave 2/2005
Print ISSN: 1572-2082
Elektronisch ISSN: 1876-8806
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03088543