Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-06-2011 | Frictie

WACHTEN OP EEN DOOIE MUS

Auteur: Ane Maaskant

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 2/2011

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Als de school zorgen heeft over de leervorderingen van een kind zijn er gelukkig diverse begeleidingsdiensten en zorgcommissies die zij in kunnen schakelen. Vaak kost dit een school geld en de jaarlijkse budgetten zijn beperkt. Voor een verwijzing naar de ggz is ‘enkel’ een huisartsverwijzing nodig. Zodra het vermoeden bestaat dat er bij het kind sprake zou kunnen zijn van psychiatrische problematiek, is er een legitieme reden om de ouders met hun kind door te verwijzen naar de ggz. Dat vermoeden is al vrij snel onderbouwd, aangezien vrijwel alle psychische problemen leiden tot ‘concentratieproblemen’, ‘moeilijk aansluiting vinden bij andere kinderen’ of andere symptomen die wel ergens in een DSM-rijtje zijn onder te brengen. …
Metagegevens
Titel
WACHTEN OP EEN DOOIE MUS
Auteur
Ane Maaskant
Publicatiedatum
01-06-2011
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 2/2011
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/s12454-011-0018-x