Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-03-2021 | Van 3 tot 8 jaar

Schildje maakt kinder-mishandeling bespreekbaar

Wat als het wél waar is?

Auteur: Sophie van Asperen

Gepubliceerd in: KinderopvangTotaal Op de groep | Uitgave 3/2021

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Om kindermishandeling beter bespreekbaar te maken op kinderopvang en basisscholen, heeft Stichting Groei Veilig een vernieuwend lespakket gelanceerd: Schildje. Jaarlijks leven zo’n 119.000 kinderen in een onveilige thuissituatie, wat nog vaak onder de radar blijft. Nicky Schijvens is initiatiefneemster van Schildje. Ze legt de nadruk op vroege signalering. En ze vraagt zich af: ‘Waarom wordt er bij kindermishandeling vooral vóór en óver jonge kinderen gepraat, maar niet mét die jonge kinderen?’
Metagegevens
Titel
Schildje maakt kinder-mishandeling bespreekbaar
Wat als het wél waar is?
Auteur
Sophie van Asperen
Publicatiedatum
01-03-2021
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
KinderopvangTotaal Op de groep / Uitgave 3/2021
Print ISSN: 3050-6638
Elektronisch ISSN: 3050-8312
DOI
https://doi.org/10.1007/s41189-021-1025-4