Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-04-2009 | Book Review

Byrna Siegel, Getting the Best for Your Child with Autism: An Expert’s Guide to Treatment

Guildford Press, New York, 2008, 279 pp

Auteur: Ramasamy Manikam

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 2/2009

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Autism is a syndrome that adversely affects a child’s communication, behavior, and socialization. There is no medical test to diagnose autism. Diagnosis is made through behavioral observations with the help of checklists and educational testing. Children with autism fail to be independent in many areas of their lives, especially in their Activities of Daily Living. A good number of them are entered into institutional care when they are older. …
Metagegevens
Titel
Byrna Siegel, Getting the Best for Your Child with Autism: An Expert’s Guide to Treatment
Guildford Press, New York, 2008, 279 pp
Auteur
Ramasamy Manikam
Publicatiedatum
01-04-2009
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 2/2009
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-009-9257-y