Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

Open Access 14-05-2020 | Correction

Correction to: Teaching health professionals how to tailor gender-affirming medicine protocols: A design thinking project

Auteurs: Kinnon R. MacKinnon, Lori E. Ross, David Rojas Gualdron, Stella L. Ng

Gepubliceerd in: Perspectives on Medical Education | Uitgave 3/2020

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
insite
ZOEKEN
Opmerkingen
The online version of the original article can be found under https://​doi.​org/​10.​1007/​s40037-020-00581-5.
Erratum to:
Perspect Med Educ 2020
The original version of this article unfortunately contained a mistake. The name of David Rojas Gualdron was presented incorrectly in the author list and in the conflict of interest. The corrected author list is given above. The original article has been corrected.
Open Access This article is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License, which permits use, sharing, adaptation, distribution and reproduction in any medium or format, as long as you give appropriate credit to the original author(s) and the source, provide a link to the Creative Commons licence, and indicate if changes were made. The images or other third party material in this article are included in the article’s Creative Commons licence, unless indicated otherwise in a credit line to the material. If material is not included in the article’s Creative Commons licence and your intended use is not permitted by statutory regulation or exceeds the permitted use, you will need to obtain permission directly from the copyright holder. To view a copy of this licence, visit http://​creativecommons.​org/​licenses/​by/​4.​0/​.
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Correction to: Teaching health professionals how to tailor gender-affirming medicine protocols: A design thinking project
Auteurs
Kinnon R. MacKinnon
Lori E. Ross
David Rojas Gualdron
Stella L. Ng
Publicatiedatum
14-05-2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Perspectives on Medical Education / Uitgave 3/2020
Print ISSN: 2212-2761
Elektronisch ISSN: 2212-277X
DOI
https://doi.org/10.1007/s40037-020-00583-3