Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Perspectives on Medical Education

Uitgave 3/2020

Inhoudsopgave (13 Artikelen)

Making the transition: A perspective from two PhDs in the US

  • Open Access
  • Commentary

Tasha R. Wyatt, Kelsey Larsen

Clinical educational scholarship: polarized or integrated?

  • Open Access
  • Commentary

Sophie Park, Anita Berlin, Martina Kelly

When will I get my paper back? A replication study of publication timelines for health professions education research

  • Open Access
  • Replication Studies

Lauren A. Maggio, William E. Bynum IV, Deanna N. Schreiber-Gregory, Steven J. Durning, Anthony R. Artino Jr.

The sensemaking narratives of scientists working in health professions education scholarship units: The Canadian experience

  • Open Access
  • Original Article

Brittany Etmanski, Stanley J. Hamstra, Lara Varpio

Student perspectives on competency-based portfolios: Does a portfolio reflect their competence development?

  • Open Access
  • Original Article

Andrea Oudkerk Pool, A. Debbie C. Jaarsma, Erik W. Driessen, Marjan J. B. Govaerts

Evidence-based medicine, shared decision making and the hidden curriculum: a qualitative content analysis

  • Open Access
  • Original Article

Emélie Braschi, Dawn Stacey, France Légaré, Roland Grad, Douglas Archibald

“The storm has arrived”: the impact of SARS-CoV-2 on medical students

  • Open Access
  • Eye-Opener

Jennifer M. Klasen, Akschaya Vithyapathy, Bjoern Zante, Sarah Burm

When quick response codes didn’t do the trick

  • Open Access
  • Failures/Surprises

Gabrielle Walcott-Bedeau, Kazzara Raeburn, Dirk Burkhardt, Mark Clunes

Correction to: Teaching health professionals how to tailor gender-affirming medicine protocols: A design thinking project

  • Open Access
  • Correction

Kinnon R. MacKinnon, Lori E. Ross, David Rojas Gualdron, Stella L. Ng