Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

01-09-2007 | Article

Ik zie, ik zie… Een boek vol geheimen

Een zoekboek met beeldraadsels

Auteur:    

Gepubliceerd in: Kind & Adolescent Praktijk | Uitgave 3/2007

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Abstract

Soms loop je tegen een boek aan waar je een beetje gelukkig van wordt. Ik zie, ik zie... is zo’n boek voor mij. De makers hebben dertien prachtige zoekplaten gefotografeerd. Zo is er een plaat over een griezelige zolder, een plaat bomvol knikkers en een rommelig bureau. Bij iedere plaat hebben ze een grappig rijmpje bedacht. De dingen die in het rijmpje staan kun je ook vinden op de zoekplaat. Soms heel gemakkelijk en soms bijna niet. Het is een heerlijk boek voor in de therapiekamer. Samen zoeken naar verborgen dingen en praten over van allerlei. Misschien samen een eigen zoekplaat maken van je leven en daar dingetjes in verbergen.
Metagegevens
Titel
Ik zie, ik zie… Een boek vol geheimen
Een zoekboek met beeldraadsels
Auteur
   
Publicatiedatum
01-09-2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Kind & Adolescent Praktijk / Uitgave 3/2007
Print ISSN: 1571-4136
Elektronisch ISSN: 1875-7065
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03059660