Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

03-06-2019 | Editorial

In Memoriam: David B. Estell

Auteur: Roger J. R. Levesque

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 7/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

It is with profound regret that I announce the loss of one of our journal’s most dedicated editorial board members, David Bernhardt Estell. He passed away on Tuesday, February 19, 2019 at the age of 45, following a very brief bout with an aggressive form of cancer. …
Literatuur
go back to reference Benner, A.D., Boyle, A.E., & Bakhtiari, F. (2017). Understanding students’ transition to high school: demographic variation and the role of supportive relationships. Journal of Youth and Adolescence, 46, 2129–2142.CrossRefPubMedPubMedCentral Benner, A.D., Boyle, A.E., & Bakhtiari, F. (2017). Understanding students’ transition to high school: demographic variation and the role of supportive relationships. Journal of Youth and Adolescence, 46, 2129–2142.CrossRefPubMedPubMedCentral
go back to reference Dawes, M., Chen, C.-C., Farmer, T.W., & Hamm, J.V. (2017). Self- and peer-identified victims in late childhood: differences in perceptions of the school ecology. Journal of Youth and Adolescence, 46(11), 2273–2288.CrossRefPubMed Dawes, M., Chen, C.-C., Farmer, T.W., & Hamm, J.V. (2017). Self- and peer-identified victims in late childhood: differences in perceptions of the school ecology. Journal of Youth and Adolescence, 46(11), 2273–2288.CrossRefPubMed
go back to reference Estell, D.B., Farmer, T.W., Irvin, M.J., Thompson, J.H., Huthins, B.C., & McDonough, E.M. (2007). Patterns of middle school adjustment and ninth grade adaptation of rural African American Youth: Grades and substance use. Journal of Youth and Adolescence, 36, 477–487.CrossRef Estell, D.B., Farmer, T.W., Irvin, M.J., Thompson, J.H., Huthins, B.C., & McDonough, E.M. (2007). Patterns of middle school adjustment and ninth grade adaptation of rural African American Youth: Grades and substance use. Journal of Youth and Adolescence, 36, 477–487.CrossRef
go back to reference Maxey, M., & Beckert, T.E. (2017). Adolescents with disabilities. Adolescent Research Review, 2, 59–75.CrossRef Maxey, M., & Beckert, T.E. (2017). Adolescents with disabilities. Adolescent Research Review, 2, 59–75.CrossRef
Metagegevens
Titel
In Memoriam: David B. Estell
Auteur
Roger J. R. Levesque
Publicatiedatum
03-06-2019
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 7/2019
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-019-01049-4