Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top
Gepubliceerd in:

04-05-2019 | Book Review

Mari Andrew: Getting There: A Workbook for Growing Up

New York: Clarkson Potter/Publishers, 2019, 176 pp, ISBN: 978-1-52476-161-5

Auteur: Chris Fradkin

Gepubliceerd in: Journal of Youth and Adolescence | Uitgave 7/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

In Getting There: A Workbook for Growing Up, author-illustrator Mari Andrew follows up her New York Times best-seller Am I There Yet?: The Loop-de-loop, Zigzagging Journey to Adulthood (Andrew 2018), with a self-discovery program, to assist the reader on their journey to adulthood. Through Andrew’s prompts and templates—some drawn from Am I There Yet?—the reader can explore their feelings, thoughts, and insecurities through the medium of journaling and art. The program is premised on the value of journaling as a self-awareness-building tool. This premise is not new by any means. Studies show that journaling bolsters critical thinking skills (Bahmani 2016; Estrada and Rahman, 2014; Fakude and Bruce 2003; Naber and Markley 2017), increases cultural sensitivity and caring (Kuo et al. 2011; Ross et al. 2014), and encourages self-reflection (Epp 2008; Hwang et al. 2018; Shepherd 2006; Wedgeworth et al. 2017). …
Literatuur
go back to reference Andrew, M. (2018). Am i there yet?: The loop-de-loop, zigzagging journey to adulthood. New York: Clarkson Potter/Publishers. Andrew, M. (2018). Am i there yet?: The loop-de-loop, zigzagging journey to adulthood. New York: Clarkson Potter/Publishers.
go back to reference Beck, A. T., Rush, A. J., Shaw, B. F., & Emery, G. (1979). Cognitive therapy of depression. New York: Guilford Press. Beck, A. T., Rush, A. J., Shaw, B. F., & Emery, G. (1979). Cognitive therapy of depression. New York: Guilford Press.
go back to reference Campbell, J. (2008). The hero with a thousand faces (Vol. 17). Novato, CA: New World Library. Campbell, J. (2008). The hero with a thousand faces (Vol. 17). Novato, CA: New World Library.
go back to reference Estrada, F. F., & Rahman, H. M. A. (2014). Reflective journal writing as an approach to enhancing students’ learning experience. Brunei Darussalam Journal of Technology and Commerce, 8(1), 22–35. Estrada, F. F., & Rahman, H. M. A. (2014). Reflective journal writing as an approach to enhancing students’ learning experience. Brunei Darussalam Journal of Technology and Commerce, 8(1), 22–35.
go back to reference Hayes, S. C., Strosahl, K. D., & Wilson, K. G. (1999). Acceptance and commitment therapy: An experiential approach to behavior change. New York: Guilford Press. Hayes, S. C., Strosahl, K. D., & Wilson, K. G. (1999). Acceptance and commitment therapy: An experiential approach to behavior change. New York: Guilford Press.
Metagegevens
Titel
Mari Andrew: Getting There: A Workbook for Growing Up
New York: Clarkson Potter/Publishers, 2019, 176 pp, ISBN: 978-1-52476-161-5
Auteur
Chris Fradkin
Publicatiedatum
04-05-2019
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Youth and Adolescence / Uitgave 7/2019
Print ISSN: 0047-2891
Elektronisch ISSN: 1573-6601
DOI
https://doi.org/10.1007/s10964-019-01031-0