Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Research on Child and Adolescent Psychopathology

Uitgave 1/2014

Inhoudsopgave (14 Artikelen)

The Internal and External Validity of Sluggish Cognitive Tempo and its Relation with DSM–IV ADHD

Erik G. Willcutt, Nomita Chhabildas, Mikaela Kinnear, John C. DeFries, Richard K. Olson, Daniel R. Leopold, Janice M. Keenan, Bruce F. Pennington

Structure and Validity of Sluggish Cognitive Tempo Using an Expanded Item Pool in Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder

Keith McBurnett, Miguel Villodas, G. Leonard Burns, Stephen P. Hinshaw, Allyson Beaulieu, Linda J. Pfiffner

Social and Academic Impairment in Youth with ADHD, Predominately Inattentive Type and Sluggish Cognitive Tempo

Stephen A. Marshall, Steven W. Evans, Ricardo B. Eiraldi, Stephen P. Becker, Thomas J. Power

The Relationship Between Sluggish Cognitive Tempo and Impairment in Children With and Without ADHD

Yuko Watabe, Julie Sarno Owens, Steven W. Evans, Nicole Evangelista Brandt

The Separation of ADHD Inattention and Hyperactivity-Impulsivity Symptoms: Pathways from Genetic Effects to Cognitive Impairments and Symptoms

Jonna Kuntsi, Rebecca Pinto, Thomas S. Price, Jaap J. van der Meere, Alexis C. Frazier-Wood, Philip Asherson

Linking Peer Victimization to the Development of Depressive Self-Schemas in Children and Adolescents

David A. Cole, Tammy L. Dukewich, Kathryn Roeder, Keneisha R. Sinclair, Jessica McMillan, Elizabeth Will, Sarah A. Bilsky, Nina C. Martin, Julia W. Felton