Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Child and Family Studies

Uitgave 6/2012

Inhoudsopgave (16 Artikelen)

The Effect of Behavioral Family Intervention on Knowledge of Effective Parenting Strategies

  • Original Paper

Leanne Winter, Alina Morawska, Matthew R. Sanders

Family Intervention to Prevent Depression and Substance Use Among Adolescents of Depressed Parents

  • Original Paper

W. Alex Mason, Kevin P. Haggerty, Andrew P. Fleming, Mary Casey-Goldstein

Validating Regulatory Sensory Processing Disorders Using the Sensory Profile and Child Behavior Checklist (CBCL 1½–5)

  • Original Paper

Ruth Pérez Robles, Ma. Claustre Jané Ballabriga, Eduardo Doval Diéguez, Pedro Caldeira da Silva

Emotion Socialization in the Context of Family Risks: Links to Child Emotion Regulation

  • Original Paper

Anne Shaffer, Cynthia Suveg, Kristel Thomassin, Laura L. Bradbury

Spirituality Development for Homeless Youth: A Mindfulness Meditation Feasibility Pilot

  • Original Paper

Linda Grabbe, Scott T. Nguy, Melinda K. Higgins

Treating Childhood Anxiety in Schools: Service Delivery in a Response to Intervention Paradigm

  • Original Paper

Michael L. Sulkowski, Diana K. Joyce, Eric A. Storch

Service Coordination and Children’s Functioning in a School-Based Intensive Mental Health Program

  • Original Paper

Richard W. Puddy, Michael C. Roberts, Eric M. Vernberg, Erin P. Hambrick

Predicting Treatment Response for Oppositional Defiant and Conduct Disorder Using Pre-Treatment Adrenal and Gonadal Hormones

  • Original Paper

Chad E. Shenk, Lorah D. Dorn, David J. Kolko, Elizabeth J. Susman, Jennie G. Noll, Oscar G. Bukstein

Child Sleep Problems and Parental Depression: Testing a Risk and Resistance Model

  • Original Paper

Kirsty M. Moore, Jocelynne E. Gordon, Louise A. McLean

An Approach to Examining the Proximal and Intermediate Outcomes of an Intensive Family Preservation Program

  • Original Paper

Kristin Duppong Hurley, Annette Griffith, Stephanie Ingram, Claudine Bolivar, W. Alex Mason, Alexandra Trout

Description of a Fidelity Implementation System: An Example from a Community-Based Children’s Mental Health Program

  • Original Paper

Krista Kutash, Brittany Cross, Anthony Madias, Albert J. Duchnowski, Amy L. Green

Utilizing Benchmarking to Study the Effectiveness of Parent–Child Interaction Therapy Implemented in a Community Setting

  • Original Paper

Shannon Self-Brown, Jessica R. Valente, Robert C. Wild, Daniel J. Whitaker, Rachel Galanter, Shannon Dorsey, Jenelle Stanley