Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 3/2012

Inhoudsopgave (12 Artikelen)

The Pivotal Role of Adolescent Autonomy in Secondary School Classrooms

  • Empirical Research

Christopher A. Hafen, Joseph P. Allen, Amori Yee Mikami, Anne Gregory, Bridget Hamre, Robert C. Pianta

Teacher–Student Relationship Climate and School Outcomes: Implications for Educational Policy Initiatives

  • Empirical Research

John P. Barile, Dana K. Donohue, Elizabeth R. Anthony, Andrew M. Baker, Scott R. Weaver, Christopher C. Henrich

Gendered Academic Adjustment among Asian American Adolescents in an Emerging Immigrant Community

  • Empirical Research

Lisa Kiang, Andrew J. Supple, Gabriela L. Stein, Laura M. Gonzalez

A Prospective Study of Mexican American Adolescents’ Academic Success: Considering Family and Individual Factors

  • Empirical Research

Mark W. Roosa, Megan O’Donnell, Heining Cham, Nancy A. Gonzales, Katherine H. Zeiders, Jenn-Yun Tein, George P. Knight, Adriana Umaña-Taylor

Peer Selection and Socialization in Adolescent Depression: The Role of School Transitions

  • Empirical Research

Natalie P. Goodwin, Sylvie Mrug, Casey Borch, Antonius H. N. Cillessen

Personality Traits and Educational Identity Formation in Late Adolescents: Longitudinal Associations and Academic Progress

  • Empirical Research

Theo A. Klimstra, Koen Luyckx, Veerle Germeijs, Wim H. J. Meeus, Luc Goossens