Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 4/2023

Inhoudsopgave (15 Artikelen)

Racial Discrimination Experiences and Friendship Network Dynamics Among Black and Latinx Youth

  • Empirical Research

Olga Kornienko, Carlos E. Santos, Eleanor K. Seaton, Marissa Davila, Pamela W. Garner

“I Just Want to Be Me, Authentically”: Identity Shifting Among Racially and Ethnically Diverse Young Adults

  • Open Access
  • Empirical Research

Aerika Brittian Loyd, Dulce Wilkinson Westberg, LeNisha Williams, Marisha Humphries, Alan Meca, Julie C. Rodil

Longitudinal Associations between Peer and Family Relationships, Emotional Symptoms, and Regional Brain Volume across Adolescence

  • Open Access
  • Empirical Research

Jessica Stepanous, Luke Munford, Pamela Qualter, Frauke Nees, Rebecca Elliott, Tobias Banaschewski, Arun L. W. Bokde, Sylvane Desrivières, Herta Flor, Antoine Grigis, Hugh Garavan, Penny Gowland, Andreas Heinz, Rüdiger Brühl, Jean-Luc Martinot, Marie-Laure Paillère Martinot, Eric Artiges, Dimitri Papadopoulos Orfanos, Tomáš Paus, Luise Poustka, Sarah Hohmann, Sabina Millenet, Juliane H. Fröhner, Michael N. Smolka, Nilakshi Vaidya, Henrik Walter, Robert Whelan, Gunter Schumann

Interventions with Digital Tools for Mental Health Promotion among 11–18 Year Olds: A Systematic Review and Meta-Analysis

  • Open Access
  • Empirical Research

Michaela Wright, Franziska Reitegger, Herald Cela, Andrea Papst, Barbara Gasteiger-Klicpera

Unraveling the Bidirectional Associations between Parental Knowledge and Children’s Externalizing Behavior

  • Open Access
  • Empirical Research

Anke H. Visscher, Savannah Boele, Jaap J. A. Denissen

Cyber-Victimization and Mental Health Concerns among Middle School Students Before and During the COVID-19 Pandemic

  • Empirical Research

Rachel C. Garthe, Shongha Kim, Madisyn Welsh, Kate Wegmann, Jeanna Klingenberg

Joint Developmental Trajectories of Likability and Popularity: Associations with Social Behavior among Chinese Adolescents

  • Empirical Research

Jiahui Chen, Yiting Liang, Yuke Xiong, Simeng Li, Tian Li, Ping Ren

Ethnic-Racial Identity Developmental Trajectories Across the Transition to College

  • Empirical Research

Michael R. Sladek, Michaela S. Gusman, Leah D. Doane

Longitudinal Linkages Between Parent-Child Discrepancies in Reports on Parental Autonomy Support and Informants’ Depressive Symptoms

  • Open Access
  • Empirical Research

Paula Vrolijk, Caspar J. Van Lissa, Susan Branje, Renske Keizer

Early Adverse Childhood Experiences and Positive Functioning during Adolescence

  • Empirical Research

Hayley Pierce, Melissa S. Jones, Hannah Shoaf, Mackenzie Heim