Skip to main content

Welkom bij THIM Hogeschool voor Fysiotherapie & Bohn Stafleu van Loghum

THIM Hogeschool voor Fysiotherapie heeft ervoor gezorgd dat je Mijn BSL eenvoudig en snel kunt raadplegen. Je kunt je links eenvoudig registreren. Met deze gegevens kun je thuis, of waar ook ter wereld toegang krijgen tot Mijn BSL. Heb je een vraag, neem dan contact op met helpdesk@thim.nl.

Registreer

Om ook buiten de locaties van THIM, thuis bijvoorbeeld, van Mijn BSL gebruik te kunnen maken, moet je jezelf eenmalig registreren. Dit kan alleen vanaf een computer op een van de locaties van THIM.

Eenmaal geregistreerd kun je thuis of waar ook ter wereld onbeperkt toegang krijgen tot Mijn BSL.

Login

Als u al geregistreerd bent, hoeft u alleen maar in te loggen om onbeperkt toegang te krijgen tot Mijn BSL.

Top

Journal of Youth and Adolescence

Uitgave 9/2013 Special Issue: Longitudinal and Contextual Influences on Educational Engagement, Transitions, Attainment, and Achievement

Inhoudsopgave (13 Artikelen)

Do Academically-Engaged Adolescents Experience Social Sanctions from the Peer Group?

  • Empirical Research

David Schwartz, Brynn M. Kelly, Mylien T. Duong

Changes in Academic Adjustment and Relational Self-worth Across the Transition to Middle School

  • Empirical Research

Allison M. Ryan, Sungok Serena Shim, Kara A. Makara

Striving for Educational and Career Goals During the Transition After High School: What is Beneficial?

  • Empirical Research

Jutta Heckhausen, Esther S. Chang, Ellen Greenberger, Chuansheng Chen

Not Just Robo-Students: Why Full Engagement Matters and How Schools Can Promote It

  • Empirical Research

Jerusha O. Conner, Denise C. Pope

African American Adolescents’ Academic Persistence: A Strengths-Based Approach

  • Empirical Research

Sheretta T. Butler-Barnes, Tabbye M. Chavous, Noelle Hurd, Fatima Varner

The Role of Mentor Type and Timing in Predicting Educational Attainment

  • Empirical Research

Veronica M. Fruiht, Laura Wray-Lake